söndag 22 september 2013

Welcome home
































Bild med tillstånd från leila.se


Leilas nya bok Welcome home finns ute till bevakning och jag ska nog klicka hem den när den kommer i oktober. Vi har inte riktigt samma inredningsstil men tycker det är snyggt hemma hos henne och andra, själv faller jag mer för det lite mer ljusa och vita som ni vet.. Inspiration är det hursomhelst ändock! Det är rätt många böcker jag skulle vilja ha för tillfället men unnar mig inte särskilt mycket nu (eller alls), det har flugit så mycket pengar till huset. Men förvisso kommer det ju kanske nåt med tomten (Martin, antecknar du??)..

Usch, andra förkylningen på tre veckor, fyy sjutton vad trist! Kände en tagg i halsen igår, Filippa drog sig åt näsan ett gäng gånger såpass att jag började fundera och visst kom den, förkylningen numero två för oktober, som ett brev på posten..

Nåväl, vi får väl simma lugnare och äta apelsiner, vitaminer, honung och massor av te så får vi se om den sticker sin kos illa kvickt!

 Mia


5 kommentarer:

Iris sa...

Jag vill nog köpa den boken jag med, inte exakt min stil heller, men jag plockar gärna inspiration och bitar här och var!

kram /iris

Anna Svensson sa...

Den där boken tror jag kan gillas av mig, tror det kan vara en del av min stil där i faktiskt.
Gulligt kök nimhar fått till!
Ha en skön söndag
//bara anna
Annacecar.blogspot.com

Linnéas butik sa...

Böcker snålas jag alltid efter. Och just såna här vackra böcker tycks jag inte kunna få nog av. Leilas stil är fin men inte riktig som jag själv vill ha det.

Hanna sa...

Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

dnyahuset sa...

Den boken visste jag inte var på gång. Ja, den och Ernst nya vill jag absolut ha. Sådan härlig inspiration!