torsdag 12 september 2013

Torsdagstemat Inspirationsfabriken - Vardagsrum











































Inspirationsfabrikens torsdagstema denna dag är vardagsrummet. Och jag slår två flugor i en smäll. Eller tre faktiskt! Jag har fäst tyg innanför dörrarna till det skåp som tidigare stod i vårt badrum. Fantastiskt skönt, jag föredrar att ha mina ting bakom lyckta dörrar och slippa se allt. Det blir så plottrigt tycker jag.

Och ser ni vad som saknas? Nej, det är inte så lätt, ni har inte sett alla vinklar och vrår så många gånger ännu här i nya huset.. Men - där väskan från min butik står just nu - stod tidigare Filippas barnstol.. Numera står den på vinden. Tjejen har blivit stor och ska absolut inte sitta i den! Nej, stor stol ska det vara!

♥ Mia

3 kommentarer:

Ett hem på landet sa...

Så fint ni renoverar i ert nya hus, gillar verkligen ert kök.
KRAM Anna

Hanna sa...

så fint.
Ha en fin torsdagskväll.
kram
Hanna

Ninelin - we remember moments sa...

Här hemma är det badrum för dagen ;-)
Det är lite speciellt att gå från barnstol till vuxen.
Kram N