måndag 9 september 2013

Tavlor, gardiner och mattor











































Jaaa, vad säger man, det är lite kalt på väggar, i fönster och på golv här hemma! Men så har vi ju inte bott här så länge och renoverar fortfarande.

Jag längtar dock efter lite mer ombonat hem även om vi fått i ordning det mesta. I alla fall är uppe, nere är det fortfarande flyttlådor och möbler (därav lite mindre bilder nerifrån än så länge), det blir så när man har 3 egna verksamheter, en liten 2-åring och renoverar/grejar om kvällarna..

Suktar efter mattor, gardiner och lite fint på väggarna men - jag har lovat mig själv att inte sätta upp nåt på väggarna inom de närmaste veckorna/månaderna. Massa hål i väggarna är det sista jag vill ha i nytapetserade/nymålade väggar.. ;-)

♥ Mia


2 kommentarer:

dnyahuset sa...

Vad ståndaktig du är! Själv vill jag få färdigt så mycket så fort som möjligt och kommer spika hej vilt i de nytapetserade väggarna, ha, ha! Ni verkar få det jättefint.

Annas skattkammare sa...

Jag är likadan, det dröjde jättelänge innan vi fick upp allt vi ville på väggarna. Och trots det ändrar sig behoven efter hand och man ändrar om lite, med hål i väggen som följd.. ;)
Kram Anna