fredag 6 september 2013

Moodboard [Inspirationsfabriken]





Torsdagstemat blev visst fredagstema för Inspirationsfabriken och ämnet är moodboard. Jag förmodar att det ska vara september kanske. Höstmånad. Men här har det varit och är riktigt varmt så för mig är det fortfarande lite sensommar. Och eftersom jag är lite motvalls gällande moodboarden och bara kör med en bild blickar jag tillbaka ett år när sommaren var som varmast.. Och blir lite varm i hjärtat, hon var så liten.. Håret så kort. Och ett grabbatag om snutten liten.

♥ Mia

4 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Grattis till ert nya hus, så fint ni gör där.
Önskar dig en härlig helg
Kram
AC

Det vita drömhuset sa...

Sötis! :)

dnyahuset sa...

Så söt liten kicka! Underbar bild!

Hemma på Sjuan sa...

Vilken liten goding!
Spännande med nytt hus! Kram Suss