måndag 16 september 2013

Kommande gårdsbutik











































Jag får många frågor om när vår kommande gårdsbutik öppnar. Och svaret är tyvärr inte helt enkelt att svara på. Inte ännu. Dilemmat framför allt nu är att hitta de sista möblerna att ställa varorna på. Så enkelt är det just nu, jag saknar nämligen de sista (helst vitmålade) möblerna till butiken.

Men - jag hoppas att kunna slå upp dörren i månadsskiftet september/oktober alternativt en bit in i oktober om än till en början med öppettiden till överenskommelse som senare under hösten byts ut mot fasta datum. Så till jul blir det myspys i butiken och jag hoppas att ni kommer om ni inte har alltför långt hit! Jag får in mycket fint från Walther og Co, House Doctor, TineK och många andra!

På bilden en glimt av gårdsbutiken innanför dörren och utanför dörren huserar Filippa för tillfället som kanske syns. Hon ska, lyckost hon, få ett helt lekrum för sig själv snett mittemot butiken senare i vinter men vi har lite annat som prioreras först. Och tills dess huserar hon, som sagt, lite här och där i källaren.. ;-)

♥ Mia


3 kommentarer:

Hanna sa...

så fint det ser ut
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag lovar att jag kommer o hälsar på! Vill så klart både se butiken men framförallt äntligen ses IRL!

Kramis!

VisaLiza sa...

Spännande med ny gårdsbutik :) Liza