onsdag 11 september 2013

Före - efter - KÖK















































Usch, vi är lite halvkrassliga alla tre här hemma. Ni vet, sådan där förkylning som inte är så jobbig men man känner sig så dassig ändå..

Anyway - från det till nåt helt annat - jag kommer strössla lite för-efter-bilder över er från hur det såg ut innan vi satte händerna i vårt hus tills dess att resultatet är (nästan) färdigt. Ja, jag säger nästan för det är inte helt klart någonstans och med det menar jag en matta här, en matta där, en gardinstång och gardin här och en taklampa där. Eller något annat. Plus väggarna, ja, där finns det knappt något!

Dagens före-efter-bilder bjuder på en vinkel i köket mot hallen och jag inbillar mig att man kan se vilken bild som är före och vilken efter. Eller? ;-)

♥ Mia


9 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Mia,
Åh vad kul, älskar före- o efterbilder:)

Supersnyggt blir det!!


Krya på er,

Kraam Jenny

Hildas hem - Sofia sa...

Det är så roligt när man tagit bilder innan ... dessvärre är det sällan jag gör det. Att sedan jämföra skillnaden är en väldigt tillfredsställelse :)
Jättefint blev det!

Jag önskar dig en fortsatt härlig dag!
Kram Sofia

Malin -Änglamamma och gravid sa...

Oj oj! Vad snyggt!
Ytterdörren är den målad eller bytt?

dnyahuset sa...

Så snyggt! Jättefint kök ni har fått! Vilken skillnad.

Det vita drömhuset sa...

Underbara bilder på före och efter! :-)

Kram Åse

Lina sa...

Underbart jätte fint...vill ha♡

Kram

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Härligt med före- och efterbilder! Vilket fint kakel!
Krya på er och ha en go helg!

Hem och Lycka sa...

Tack rara ni!

Malin - ytterdörren är målad. Vi ska byta den på sikt men eftersom huset behövde totalrenoveras så prioriterade vi lite annat så länge. Spröjsen är dock inte målade ännu på sidan mot fönstren ser jag :-D

Kim sa...

Så himla fint! Jag vill oxå ha hus! :)