lördag 13 juli 2013

Trädgård - alldeles egen!






































Det är så otroligt lyxigt att kunna gå omkring på sin alldeles egna gräsmatta, stå under sitt alldeles egna äppelträd fullt med små små Ingrid Marie på tillväxt, titta på sin alldeles egna häck och fundera på var jag ska göra rabatt. Jag har inte varit så förtjust i sommarmånaderna de senaste åren då vår lägenhet blir så otroligt varm med direkt söderläge och stora fönster som inte går att öppna men nu känner jag en längtan och sommarglädje i mig som jag inte känt förut. Nu med nya huset och en alldeles lagom stor trädgård!

Hoppas augusti och september blir riktigt fina för då ska jag njuta av min trädgård!

 Mia

4 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Så härligt! Glad för din skull!
Kram Lina

Vår plats på jorden sa...

Hjälp, vad ni jobbar med huset. Bor ni i det också? Att renovera är tidvis riktigt kul tycker jag, men att bo i eländet......

Ska bli kul att se resultatet!

/Emma

dnyahuset sa...

Det låter helt underbart! Att ha hus på sommaren det är ju faktiskt jättehärligt. Man kan gå ut i trädgården, plocka sina egna blommor, fika eller spela fotboll. Ljuvligt!

Photo by Maria sa...

Ja visst är det härligt med sin egen trädgård där man kan njuta av det som är ens eget och göra lite vad man vill med =)

Kram Mia