onsdag 24 juli 2013

Mer kök + sista dagen för rabattkod på 20 % + fraktfritt!













































































Tjohej, ännu en dag närmare flytt och jag börjar bli nervös om hantverkarna verkligen håller tiden och vi ska hinna till det datum vi hoppas kunna flytta in. Det är drygt att pendla 12 mil en väg till och från någon till några gånger i veckan och tar mycket på krafterna så jag hoppas verkligen att det håller!

Köket växer fram, främst tack vare min duktige svärfar som är snickare. Köket blir litet, eller är litet. Vi har ju valt att inte slå ut någon vägg som säkerligen många andra hade gjort men jag är inte så mycket för öppen planlösning utan föredrar dörrar och väggar och den gamla ordningen. Och dessutom få behålla det stora härliga vardagsrummet som jag längtar efter.

Så det kök som växer fram ser i princip exakt ut som det gamla med samma planlösning med undantag för att vi flyttar ut matbordet i matdelen i vardagsrummet och skippar två matplatser så att säga. Ett litet arbetskök med andra ord, helt efter mina drömmar!

Psst - sista dagen för rabattkoden på Facebook för dig som gillar Ellis Corner på FB där du just nu handlar fraktfritt + 20 % rabatt om du hämtar rabattkoden på FB-sidan!


 Mia


Inga kommentarer: