onsdag 31 juli 2013

Tapwell







































Kan man vara kär i ting? Ja, det kan i alla fall jag. Senast på listan är den fina köksblandaren från Tapwell. Egentligen hade vi inte tänkt lägga en större slant på blandaren då vi fann en till bra pris från Ikea men eftersom alla varnar för Ikeas blandare blev det denna skönhet ändå. Nu har jag ju än så länge inte hunnit testa den eftersom den inte kopplas in förrän nästa vecka men jag hoppas det är lika stor fröjd att använda den som att titta på den!

 Mia

9 kommentarer:

HjärtatsVitaHem sa...

Den kranen är ju såå fin! :)

Kram Jenny

Hanna sa...

Hej!
Jag har en liten fråga på min blogg, hoppas att du kan hjälpa mig med den.
Kram
Hanna

Cattis sa...

Vilken vacker kran! Förstår att du är lite kär i den...

Kjamis Cattis

dnyahuset sa...

Så snygg! Jag vill också ha en porslinsho i vårt nästa kök. Så fint!

flisan sa...

Underbart snygg! Bra val att inte köpa Ikea. Det är värt att lägga pengarna på riktiga grejer så man vet att de håller. De används ju faktiskt väldigt mycket.

VisaLiza sa...

Oj så snygg! Precis vad jag gått och tänkt att jag skulle vilja ha i mitt kök. Liza

Anonym sa...

Wow så fint det blir mia!! Både praktiskt och snyggt! Du skulle inte kunna visa hur gorenje kyl och frysskåpet ser ut invändigt? Hittar absolut inga bilder någonstans och har inte möjlighet att se det i butik när vi bor så långt ut på landet... Tack på förhand! :)

vitarosor.blogg.se sa...

Vilken fin kran du har fått tag i. Passar så bra in till ditt fina kök.

Kram Susanne

Hanna sa...

Så himla fin den kranen. Vi köpte faktsikt vår på Ikea och än så länge (2år) så håller den. Vi valde den med två grepp ii gammal stil.