måndag 22 juli 2013

Små citroner gula + rabattkod i butiken



Kanske inte rätt tid att tipsa om film mitt i varmaste juli men faktum är ju att även svala sommarkvällar kan det vara skönt att se en bra film. Och bra är precis vad denna svenska Små citroner gula är! Rolig, mysig och mycket sevärd! Rakel Wärmländer, Eric Ericson, Josephine Bornebusch, Anki Lindén, Tomas von Brömssen och Dan Ekborg i rollerna i filmen baserad på romanen av Kajsa Ingemarsson.

Psst, kolla in butikens Facebooksida där du just nu finner rabattkod om 20 % som gäller samtidigt som vi har fraktfritt!

 Mia

6 kommentarer:

Mitt vita hem & Det vita drömhuset sa...

Åh jag älskar boken! Ska be maken ladda hem den så vi kan se den nån kväll! Längtar hem nu! Tur jag hoppar på planet imorgon!

Kram Åse

Mitt vita hem & Det vita drömhuset sa...

Passade på att göra en liten beställning oxå! ;-)

Kram Åse

Photo by Maria sa...

Filmen är så bra.. Visar att vill man så kan man =)

Kram Mia

dianasdrömmar sa...

Har läst boken och gillade den kram Diana

Anna Svensson sa...

Jag älskade boken så filmen skulle jag gärna vilja se. Blir inte av att jag tittar på,film nu för tiden men denna känner jag för. Tack för tipset!
Ha en bra dag
//bara Anna
Annacecar.blogspot.com

Nazima sa...

Älskade boken men har inte fått tummen ur att se filmen,måste göra det snart! Tack för tipset och påminnelsen!
Kram