tisdag 30 juli 2013

Kaklat var det här!












































Nä, jag vet, förlåååt för fortsatt mobilbilder men jag varken hinner eller orkar fota med systemkameran för tillfället. Den ligger nedpackad i sin väska och kommer nog få ligga där knappt ett par veckor till. Men då lovar jag att börja fota ordentligt igen!

Det är nämligen nästnästa helg vi hoppas kunna flytta in, om sista hantverkarna hinner göra det de ska. Jag flyttar inte in utan att kunna duscha och tvätta kan jag säga, då bor jag hellre kvar i lägenheten några dagar till. Vi har nämligen valt att behålla lägenheten ett litet tag extra just för säkerhets skull så att säga. Kan vara skönt också för att städa i lugn och ro också, slippa stressa!

Kaklet är uppe och jag älskar det vita fasade vi valt! Även Gorenjen (liksom porslinshon var kaputt) är lite skadad så vi ska få utbytt en del, typiskt men tur i oturen att det inte är något värre! (Peppar peppar..)

 Mia

6 kommentarer:

Cecilia sa...

Vad fint det blir!!!!!

mammaxtre sa...

Så klokt att behålla lägenheten tänker jag. Fint med vitt kakel!

Ha det gott

Photo by Maria sa...

Det kaklet vill jag med ha när köket skall göras vid en dag..

Ja behåll lägenheten lite extra, det gjorde vi med, så skönt att kunna städa utan stress..

Kram Mia

Lallbacken sa...

Hej mia.
Jättefint blir det!!! Jag förstår dig att du inte vill flytta in förrän du har dusch och tvättmöjligheter ;)
Ha det bra
mia

dnyahuset sa...

Det blir ju jättesnygg!

Hanna sa...

Snyggt,snyggt,snyggt!!
Nu kanske jag måste titta lite snällt på maken och fråga om vi inte ska kakla om köket. Fast tror inte han går med på det efter bara 2 år.