torsdag 18 juli 2013

ForLife












































Jag har två telefoner, en privat och en för Ellis. Min privata har redan ett skal men det hade inte Ellistelefonen, det har helt enkelt inte blivit av och så funderade jag på om jag skulle göra ett skal med loggan på. Men så hittade jag något så mycket bättre.

ForLife är ett företag som arbetar till förmån för Cancerfonden. Idéen föddes då flera närstående personer till grundarna drabbats av olika typer av cancer. Verksamheten säljer enkla, smarta och användbara produkter, just nu iPhoneskal, till förmån för Cancerfonden som du handlar här. Alla intäkter går till insamling hos Cancerfonden.

Ett mycket bra initiativ, alla känner vi nog någon som drabbats av den hemska sjukdomen. Var med och påverka du också!

 Mia

Inga kommentarer: