fredag 26 juli 2013

Ännu mer kök + sista dagarna EC säljer i gårdsbutiken







































Jaaa, sorry för mestadels renoveringsbilder här på bloggen för tillfället men det är så det är just nu! Det enda som cirkulerar i mitt huvud som är renovering och flytt! I lägenheten kan jag för övrigt knappt fota eftersom det står flyttlådor överallt och allmänt rörigt - faktum är att vi hoppas kunna flytta in om exakt 2 veckor i helgen så det är bråda dagar och jag behöver sätta fart med flyttpackandet här hemma vilket inte är så lätt med en liten tvååring som hojtar mamma så fort jag går mer än två meter..

Och i huset växer vårt alldeles egna touch på vårt kommande boende fram. Lite här och lite där, så som jag har lite svårt för, jag föredrar att jobba med ett projekt i taget tills det är klart men det funkar ju inte riktigt så i en totalrenovering. I alla fall inte om man har hantverkare lite här och lite där.

Men - köket är väl det vi märker mest på att det går undan nu. Porslinshon kom på plats igår, efter att ha fått en trasig ho fick vi i en rasande fart beställa en ny som kom omgående tursamt nog. Bänkskivor är på plats och hyllplan börjar komma på plats i köksskåpen. Och imorgon börjar min käre far att kakla!

Imorgon lördag är det näst sista dagen vår butik säljer vårt sortiment i gårdsbutiken i Hålta utanför Kungälv. Allra sista gången är lördagen därpå, dvs 3 augusti. Imorgon och den 3:e bjuder vi på hela 25 % rabatt på hela sortimentet från oss (gäller enbart i gårdsbutiken)!

 Mia


1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Ni kommer att få ett superduper fint hus att bo i när ni är klara =)

Kram Mia