onsdag 12 juni 2013

Sova







Bilder med tillstånd från Sköna hem

Det är hela tiden väldigt frestande och lockande att byta ut en del när man ändå flyttar och gör om. Men det är då man får tänka till och hålla lite hårdare i plånboken. Sänggaveln vi har är en av dessa saker. Inget fel på den i sig förstås men jag har i flera år kanske velat ha något annat. I dagsläget har vi en sådan som på mellanbilden men tycker det är fint med en gammal spegeldörr eller som på översta bilden. Den översta bilden är mitt drömsovrum, så vackert!

Nåja, vi har nog med utgifter som det är just nu men det är ju aldrig fel att fundera lite!

Mia

7 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, den nedersta var nog min favorit. Så fint.

Kram Teres

Livet är Underbart sa...

Det går att göra mycket med små medel;) Den översta är lätt att göra med spillvirke och en provburk färg mm. Mycket snygga bilden!

Om Ett Hus sa...

Den övre bilden såg väldigt harmonisk ut. :) Gillade även den nedre bilden med tyget uppe i taket. Mysigt!

Annas skattkammare sa...

Vi sålde vår gamla säng för några hundralappar och satte upp en sänggavel av en gammal spegeldörr vi fått. Bytte bara ut benen på madrasserna (de hade jag köpt på Ikea för längesen). Nästan gratis men så mycket nöjdare Anna! ;)
Kram Anna

Stenmur & Gärdsgård sa...

Väldigt inbjudande lugna sovrum, sköna färger...

Oftast är det enkla vackrast... Nu håller vi på med lastpallar för att göra soffa till vår uteplats, troligtvis billigaste i hela området, och charmigast ;-)

Kram på dig!
Malin

dnyahuset sa...

Jag gillade det understa sovrummet bäst. Underbart!

Johanna / Fru form o fix sa...

Översta och nedersta sovrummen var mina favoriter, ljust och fint!