onsdag 26 juni 2013

Safta och sylta + rabattkod för er som gillar Hem och Lycka























































 Bilder med tillstånd från Bolig liv.

Dessa bilder är så underbart somriga!

Är ni duktiga på att ta tillvara på det ni har i trädgården? Om ni har täppa förstås, alla är vi inte så lyckligt lottade att ha det, inte jag heller än så länge. "Bara" en liten förträdgård och uteplats på baksidan som inte rymmer så mycket.

Men - i nya trädgården har jag sett vinbär och jag funderar på vad jag ska göra med dessa.. Saft, gelé, marmelad - ja, det är väl bara att börja kavla upp ärmarna tror jag!

Tips på den - säkerligen - smarriga fläderblomssaften på bilderna hittar ni här!

Psst - ni som gillar Hem och Lycka på Facebook har en rabattkod i butiken att plocka ut för att fira att jag numera gillas av 200 ++, tack rara ni för att ni läser!

Mia

2 kommentarer:

Hanna sa...

så fina bilder.
Kram
Hanna

anettan sa...

Flädersaft har jag också gjort, så gott. Kram Anette