lördag 29 juni 2013

LOPPIS och kökskran Tapwell - bra?






























Lånad bild från Tapwell.se

Nu skulle jag vilja be er om lite hjälp! Vi hade ju bestämt oss för köksblandare från Ikea, tyckte den var såå fin men efter att ha hört både det ena och andra om kvalitéten på Ikeas blandare har vi beslutat att ta en helt annan. Såå - nu skulle jag vilja höra erfarenheter och tycke om köksblandare av olika slag!

Jag har fattat tycke från denna från Tapwell - är den bra?

Så har gårdsbutiken öppet som vanligt idag kl. 10-14 och ni missar väl inte LOPPISET i garaget intill?

 Mia

6 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Den är mindre bra om man är vänsterhänt...

Cissi . Lyckornas Hem o Trädgård sa...

När vi var och kollade blandare osv så rekommenderade försäljaren Tapwell, men vi hittade inte någon sort som passade oss, så det blev en annan typ.
Bra val tycker jag, lycka till!

Mitt vita hem sa...

Vi har Tapwell, fast vi har haft den i badrummet ända tills vi köpte ny möbel där nu. Nu spar vi den för att sätta den i vårt "nya" kök! :) Det blir ju nytt kök oavsett om vi flyttar eller ej! ;) Det är en helt underbar kran i alla fall! Rekommenderas! :)

Kram Åse

Hanna sa...

Den ser fin ut, men har tyvärr ingen erfarenhet av den.
Kram
Hanna

Anne sa...

Vi har Ikeas kranar överallt och de funkar finfint..:-)

vitagavlar.blogspot.com sa...

Bara ni inte köper IKEA! Vår rörmokare vägrade koppla in deras (tilläggas bör att han gärna köpte derasmöbler och hade kök ifrån dem). Vi har tapwell i badrummet, mora i tvättstugan och fm Mattsson i köket. Mycket bra alla tre! Lycka till!