torsdag 27 juni 2013

Juni moodboard [Inspirationsfabriken]













































Så var det återigen tajm för moodboard i Inspirationsfabriken. Och jag gör som jag brukar, väljer ut några bilder som jag känner passar fint för juni månad.

Mys (levande ljus brinner här trots att det är varmare) - jordgubbar (hur kan man inte låta bli att äta jordgubbar under sommaren??) och blommor (egentligen för foto för butiken men jag har ju glädjen att njuta av dem sedan också).

Så varsågod, lite juni mood från mig!

 Mia

7 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Ja, perfekta bilder för juni. Dessa jordgubbar... lika ljuvligt varje år när det blir säsong för dom. :)

Johanna / Fru form o fix sa...

Jordgubbar och blommor. Perfekt sammanfattning!

Hanna sa...

underbara bilder, så sugen jag blir på jordgubbar nu.
Kram
Hanna

Mitt vita hem sa...

Ljuvliga bilder!

Snart dags för flytt! :) Kul!

Vi ska kolla på ett litet renoveringsobjekt på lördag, får se om det blir nåt....spännande!

Säg till om du har lust att ses och "tjöta" lite inredning och låta de små barnen leka när ni kommit iordning. :)
Hade varit kul! :)

Kram Åse

Lina sa...

Oj så vackert! Somligt, ljust och härligt.

SOFIA sa...

Somrigt och ljuvligt! Underbara foton.

Daisy sa...

Mums,jordgubbar! Så fint:)
Hälsningar Daisy