fredag 21 juni 2013

Glad midsommar!




Minns ni denna lilla tulta? Två år har gått sedan bilderna togs på den då blott fyra månader gamla Filippa. Det känns så otroligt avlägset!


Jag gjorde ett försök till nya 2 1/2 årsmidsommarbilder men tjejen vägrade stoltsera med blomkransen. Och bli fotad ska vara roligt så då struntade vi i det. Med dessa nostalgiska bilder istället önskar jag er en fin midsommar! 

Jag anar att det inte är så många som är inne i bloggvärlden dessa dagar så jag passar på att ta en välförtjänt bloggpaus på några dagar. Jag ska lägga mig raklång mellan flyttkartongerna (jo, de samlar sig) och stirra upp i taket, det är vad jag ska göra - helst inte så mycket mer än det och att äta sill å potatis å jordgubbar! ;-)

Förresten - missa inte sista dagen FRAKTFRITT i butiken på midsommardagen! Men håll utkik, det kommer snart fler erbjudanden med anledning av vår flytt!
Mia

4 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

Kikar in för att önska dig och familjen en trevlig midsommar!!!:)
Kramiz..

♥Linda♥ sa...

Hoppas du kan koppla av ordentligt trots flytten som närmar sig och blunda för kartongerna.

Trevlig midsommar!

//Linda

Vardagstugg sa...

Ja tänk vad tiden går fort! Söt som socker är hon lilla flickan!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig midsommarhelg!

Annelie

Hanna sa...

så fin liten med en så gullig krans.
HAnna