tisdag 25 juni 2013

Byt ut Google Friend Connect (som snart stängs ned!) mot Bloglovin











































Jag har en del som följer mig via Bloglovin, en enkel tjänst som gör att du inte missar de blogginlägg från bloggar du följer, men också via Google som fungerar ungefär på samma sätt. Men - ni som följer mig via Google - har ni koll på att det stängs ned/bommas igen om några veckor?

Så, i förhoppning om att inte tappa så många läsare på detta, hoppas jag att ni vill fortsätta följa mig men tipsar er om att registrera er på Bloglovin istället. Det gör ni enkelt och lätt och lägger därefter till de bloggar du vill följa genom att importera dem från Google. Detta gör du här!

Jag använder mig själv av Bloglovin som är guld värt, skulle inte klara mig utan denna sajt!

Mia

2 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Tack för tipset, jag är också ett fan av bloglovin, men jag får också upplysa mina läsare om detta.
Kram Anna

Lola sa...

Hej!
Tack för tipset, älskar Google reader, men detta får bli ett alternativ då reader lägger ned!