torsdag 13 juni 2013

10 år som ett par


För exakt 10 år sedan idag möttes vi första gången jag och M. I den vackraste sommartid..

Då såg vi ut såhär (någon vecka senare), oj vad tiden går! Och sedan dess har vi hållit ihop, i vått å torrt, lycka och glädje, tårar och sorg. Men mer sammansvetsade än någonsin och nu väntar nästa stora grej - eget hus, mycket roligt och mycket spännande!

För någon månad sedan hittade jag något som vi köpte för att minnas våra första tio år tillsammans. Men idag är den stora dagen så ikväll kanske det får bli en liten tårtbit för att fira våra första tio år! Egentligen borde vi väl ha ätit en god middag inne i city men jag tror vi får spara det tills alla renoveringsplaner och husplanering lugnat ned sig!

Mia

11 kommentarer:

Kim sa...

Grattis och bra jobbat! :)

lallbacken sa...

Hej mia. många grattis till er *** hoppas ni kan fira lite mitt i alla flyttlådor och annat :) Ha en fin kommande helg
/mia

Stinas butik sa...

Grattis mina kära!!!

Många kramar

Camillas Lantliv sa...

Så fina ni är. Länge leve kärleken och grattis till er båda. Njut av dagen tillsammans. Stor kram <3

Coolaannna sa...

Grattis!

Kram Anna

Cecilia sa...

Grattis till er :-)

Annas skattkammare sa...

Grattis till er!!
Kram Anna

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Grattis på 10-årsdagen, visst är det en speciell känsla! Sammansvetsade är bara förnamnet liksom. :-) Kram och trevlig kväll!

Johanna / Fru form o fix sa...

Grattis!!

dnyahuset sa...

Vad kul, grattis!

Joa44a sa...

Stort Grattis!