fredag 17 maj 2013

TÄVLING!





































Hipp hipp hurra, bloggen har kommit upp i över 1 miljon besökare och jag tackar er allra ödmjukast för att ni läser min lilla blogg!

Det firar vi med tävling men också ett erbjudande i butiken som kommer på bloggen imorgon.

Du kan vinna en snygg print Alfabet från vår butik Ellis Corner och för att vinna gör du såhär:

1. Gilla Hem och Lycka på Facebook
2. Gilla Ellis Corner på Facebook
3. Svara på frågan vem som gör dessa prints. Svaret finner du här.

Länka gärna till tävlingen om du har blogg, inget måste men alltid välkommet. Tävlingen pågår till och med 30 maj. Lycka till!

 Mia


12 kommentarer:

lallbacken sa...

Hej Mia. Jag hoppar din tävling :(
Din tekanna känner jag igen från butiken, själv har jag två muggar :) Ha nu en fin pingst.
/mia

ANNIKA sa...

Den här gillar jag skarpt.
Gillar på FB x2.
Ylva Skarp har såklrt skapat den ,min favorit.
Nu hoppas jag på turen...i tävlingen.
Ha en trevlig pingsthelg!
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Har gillat på FB på båda

Ulva Skarp gör dessa ljuvliga alster

Nu håller jag tummar och tår

Trevlig helg till Er
från Louise

louisewesterlund62@hotmail.com

Vitt och Blått sa...

Nu har jag gillat X2 och den fina printen har så klart Ylva Skarp gjort, älskar hennes saker!!

Eddan sa...

Jag gillar både Hem och Lycka och Ellis Corner på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson).

Eftersom jag gillat Ylva Skarp (som ju har gjort printen Alfabet) är jag gärna med och tävlar :-)!

Kram från Anette

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Gillar både bloggen och butiken sedan länge, på Facebook! Det är Ylva Skarp som gjort printet, hon är skitduktig!
Hoppas på tur, så jag kan fylla den tomma väggen jag funderat på länge!!
Trevlig helg!

Frida Bergner sa...

Jag är självklart med och tävlar.

Gillar Hem och Lycka på FB: Frida Bergner
Gillar Ellis Corner på FB: Frida Bergner
Printsen görs av Ylva Skarp

frida-6@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med i denna tävling
om print Alfabet, av Ylva Skarp...
Hennes prints är ju bara såå snygga
så håller nu både tummar och tår!

Gillar nu Hem och Lycka på fb,
Ellis Corner gillas sen tidigare
(Marie L-m) är namnet på fb..

Ha det så fint i Hänryckningens
tid, önskar Marie

ragna_marie@hotmail.com

Livet är Underbart sa...

Hej!

Klart jag vill tävla om detta snygga verk från YLva Skarp :)Den skulle passa i hallen som vi nu renoverar. Gillar både EC och Hem&Lycka på FB sedan tidigare. Håller tummarna! Kram Jenny

Mitt vita hem sa...

Klart jag vill vara med!
Ylva Skarp heter designern.

Kram Åse

Sara Mårtensson sa...

Det är Ylva Skarp som gjort printet :-) Superfint!
Jag gillar redan båda på Facebook :-)

Kram!

Vardagstugg sa...

Phew, höll på att glömma tävlingen!

Gillar x2 och svaret på frågan är Ylva Skarp!

Håller tummarna!

Kram Annelie