torsdag 16 maj 2013

På köksbordet [Inspirationsfabriken]












































På mitt köksbord just nu - ljuslyktor på en liten bricka ni såg häromdagen och så tekannan jag fick när jag fyllde av maken. Hade hemskt gärna velat ha de matchande kopparna också men det visade sig vara lättare sagt än gjort, halva Sverige ville likaså och jag blev utan..

Och så ett tips - för er som ännu inte stiftat bekantskap med Clipperteerna - gör det! Mycket goda, ekologiska och bra priser, betydligt billigare än dyra och fina Kusmi som också är en höjdare men som sagt, en helt annan prisklass. Godast just nu är det vita teet med hallon! Jag får skynda mig att dricka innan maken druckit upp hela förpackningen, det går undan i en rasande fart!

 Mia

3 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

SÅ vakkert!

Ha en fortsatt herlig dag!
STOR KLEM
anette

Lantligt i smultronbacken sa...

Ooo ett nytt te för mig som måste provas.

Kram Teres

Johanna / Fru form o fix sa...

Tack för tetips!