måndag 6 maj 2013

McDonalds nya frukost




















Bild med tillstånd från McDonalds.

Det här med att gå i husrenoveringsplanering är nog bland det roligaste jag gjort. Och bland de sju miljoner val som ska göras så är det många som är bland de viktigaste som ska fattas. Vi har en hel del ärenden på stan att göra och då kommer vi behöva lite barnvakt, det är liksom inte sådär jättelätt att fatta beslut medan en liten tvååring rycker en i byxbenen och allra helst vill lubba in på lagret på Bauhaus.. ;-)

Fick ett pressmeddelande i inboxen som lockar mig nåt så vansinnigt. Bland det bästa jag vet är nämligen lyxiga frukostar. Och McDonalds frukostar har jag gillat länge och nu dessutom lockar de med nyttigare sådana - bland annat äggröra med bacon, McGröt och frukostmackor på grovt rågbröd samt yoghurt med müsli. Mums! Dessutom ääälskar jag deras McMuffin Bacon & Egg. Och eftersom vi startar dessa planeringsdagar tidigt på stan vore det inte helt fel att börja dessa med att för en gångs skull lyxa till det med en brakfrukost!

 Mia


7 kommentarer:

Sonja sa...

var är lyxen om äter bara skit, att kostar på sig lite diabetes och fettceller.

Hanna sa...

det ser riktigt gott ut.
Ha en fortsatt fin vårvecka.
Kram
Hanna

Nazima sa...

Ser jättegott! Får nog bli Mcfrukost snart känner jag!
Kram och lycka till i alla beslut!

Hem och Lycka sa...

Sonja - Diabetes av gröt, ägg och juice??? Skärp dig! Jag har gått ner 10 kilo så spy din galla över någon annan är du snäll!! Lägg din tid på nåt vettigt istället för att leka nättroll!

anettan sa...

Jag har aldrig provat mc frukost men det ser värt ut att testa. Ha en fin dag. Kram Anette

Nazima sa...

Usch, vilken onödig kommentar :( har man inget gott att säga kan man knipa igen tycker jag

Sonja sa...

var har det att göra att du har gått ner 10 kilo? varför har du haft överhuvudtaget 10 kilo att går ner? ju, gröt, det är ju bara socker i det. kan inte fatta att man lägger pengar på att äter skit bara oich tänker att det är sund mat. och onödig är kommentaren inte, ibland vet ju folk inte vad de gör mot sina kropp och miljön!