torsdag 30 maj 2013

Maj moodboard [Inspirationsfabriken]











































Inspirationsfabrikens torsdagstema som de vill att vi ska fota och skriva om (ni vet väl vad det är? Om inte, kika här!) är maj månads moodboard. Och jag säger som tidigare, jag dissar traditionella (?) moodboards med flera bilder och kör med en enda som får symbolisera hela maj för min del.

Blåvitt porslin - ååå, så somrigt och vad jag älskar! Och så syréner, gärna vita!

Jag har totalt snöat in på syréner just nu. Det blommar och blommar och jag plockar och plockar in. Tyvärr är jag dock urkass på att få dem att överleva mer än en dag. Tips?

Det doftar magnifikt härinne och jag vill inte att denna doft ska försvinna. Men det vet jag ju att den gör snart. I alla fall tills nästa maj...

 Mia

1 kommentar:

Gabriella sa...

Så härligt det ser ut! Syrener doftar ju alldeles ljuvligt. Och underbart med blåvitt porslin, speciellt på sommaren:)
Kram