fredag 31 maj 2013

Gorenje-love




Bilder med tillstånd från Gorenje


Det här är en madam jag längtar efter. Lite fånigt egentligen - det är ju "bara" en kyl/frys men den är ju så fin! Vanligast i bloggvärlden är väl Smeg när det gäller snygga kyl och frysar men eftersom Gorenje är minst lika snygg men kostar cirka "bara" halva dess pris så är det ett lätt val!

Eftersom vårt kök blir litet får vi välja på mindre bänkyta och hel frys och hel kyl (alltså en av varje) eller en kombinerad kyl/frys och mer bänkyta. Och eftersom jag föredrar mer bänkyta så satsar vi på  kombovarianten och så får familjens gamla kyl/frys flytta ned i källaren för mer förvaring, ni vet - mat som inte används varje dag utan mer sällan och mer påfyllning.

Så - ja, om man kan längta efter nåt så fånigt som en Gorenje, jepp - då längtar jag allaredan! Om en månad på tisdag kör vi igång!

 Mia


4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Å, ja! Den er veldig fin ! Ha en strålende helg!

STOR KLEM
anette

Anne-Marie sa...

Elsker dette køleskab og vil også hellere købe dette end det dyre Smeg ;)

kram Anne-marie

Jennifer - Love and Respect sa...

Asså Gorenje gör så snygga saker. Själv har jag en Gorenje-spis som jag älskar. Det här kylskåpet var ju assnyggt! :D

anettan sa...

Vilken snygging....Kram Anette