onsdag 10 april 2013

Vedspis


Bild med tillstånd från tidningen Älskade hem

Tack för sofftips! I helgen ska vi till Ikea för kök- och soffkoll så era råd ska absolut tänkas över!

Å så fin vedspis i detta kök! Tyvärr får jag ingen i mitt nya kök men det gör mig inget. Man kan inte få allt!

Så fin nostalgikick man får med vedspisen och de härliga pastellerna. Gammaldags glasburkar, plåtburkar och så en enkel hylla på väggen. Både lemonadelåda och skärbrädor, ja, de hade vi i butiken för ett år sedan ungefär och jag unnade mig faktiskt dessa då som kommer hamna i mitt nya kök.

Det behövs inte mycket för att få rätt känsla, eller hur?


Mia




2 kommentarer:

Tinibelli sa...

Ja, vilken fin mix med fräscha karamelliga pasteller till vedspisens svärta!
Gillar också den enkla kakelbården.

Frida sa...

Åh vilken fin spis och vilket fint kök! Om man ändå hade eget hus... :)