tisdag 2 april 2013

Vardagslunk igen











































Jahopp, det var den påsken det! Så skönt med några lediga dagar även om jag jobbade en hel del igår med att packa massa paket för att komma ifatt inför en ny vecka. Har ni haft en skön påsk? Testat några nya recept kanske?

Faktum är att maken är ledig idag också så det blir en kort vecka, inte dumt alls! Idag ska jag plocka ned påskpyntet igen och se vad man ska ta fram efter att påskriset åker ut. Det blir dock inte lika tomt som efter man tagit ned julpyntet som väl är!

♥ Mia

3 kommentarer:

Coolaannna sa...

Det är det som är så skönt med påsken att pynt och sånt kan plockas bort snabbt!

Jag tog bort mitt i morse!

Kram Anna

Annas skattkammare sa...

Hej!
Visst är det skönt att få vara lite lediga tillsammans med familjen! Jag har varit och åkt skidor med min familj, men i påsk har jag jobbat. Bra betalt iallafall! :)
Kram Anna

anettan sa...

Jag har haft en skön påsk men jag tycker nog att det är ganska skönt att komma in i vardagen igen....Kram anette