måndag 15 april 2013

Sovrum





















































































Åå vad jag saknar mitt "riktiga" sovrum - utan arbetsrumsdel med datorer.. Bara lugn och ro. Där man slipper ta hänsyn till någon som vill gå och lägga sig och den andra "bara" sitta en stund till vid datorn. Och tvärtom.

Men i början av juli smäller det, då kör vi järnet och flyttar förhoppningsvis in några veckor senare! Gissa om jag ska njuta av att få tillbaka mitt sängbord (slippa ha en papplåda under sängen som substitut) och ett vilsamt sovrum utan datorer och server som brummar och värmer..

 Mia

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Förstår dig verkligen. Själv har jag min pysselhörna i sovrummet och det är ju inte direkt jättepraktiskt. Bara kontoret blir klart så ska jag flytta ner. Svårt att pyssla med mycket ljus när den andra vill sova i mörker.

hihi, tänk vilka små bekymmer man egentligen har;)

Kram Teres

anettan sa...

Vilka söta hjärtan. Ha en fin start på veckan. Kram Anette