onsdag 17 april 2013

Shopping































Bilder med tillstånd från Åhléns.

När man köper hus är det väldigt lätt att sukta efter både det ena och det andra nytt. Både på gott och ont förstås! Och jag håller hårt i plånboken nu, inte bara för att vi ska renovera huset utan också även för att det nog är bättre att shoppa när man väl flyttat in och ser vad som behövs. Även om det hade varit roligt nu såhär i suktartider! Men oj vad jag saknar gardiner, mattor och blommor till fönstren kan jag säga!

Ett par saker som kanske inte direkt är livsviktiga men som gärna skulle få flytta in hos mig är den superfina trappstegen till köket och den rara vagnen att dras av Filippa i sommar.. Båda från Åhléns!

 Mia

1 kommentar:

Nazima sa...

I Know the feeling! Ville ochså köpa massvis inför flytten när vårt hus var klart för 5 årsen, men precis efter inflytt blev den tripp till Ullared där vi storhoppade allt från mattor till vardagsporslin, bilen var rejält överlastad den dagen vill jag lova!
Kram