torsdag 18 april 2013

På mina väggar och förlängd rabatt [Inspirationsfabriken]











































Det är inte mycket vi/jag köpt till huset ännu men något kunde jag inte låta bli. Ni vet säkert min kärlek till skolplanscher och råkade ramla över en Blocketannons med denna. Och där tycker jag att jag gjorde ett fynd, billig var den med anledning av att ena hörnet är borta men det gör mig absolut inget! Eftersom vi bosätter oss i ett samhälle nära skogen (och inte så långt till havet) så passar den förträffligt tycker jag!

Med anledning av att gårdagens stora strömavbrott i Västerås slog ut Loopias servrar och därmed även Ellis Corners sida under större delen av onsdagen så förlänger vi rabattkoden DINGLE med 15 % till och  med söndag! Nu hoppas jag att sidan ska fungera igen så välkommen in i butiken!

 Mia




5 kommentarer:

Kia sa...

Ska ni flytta till hus? Vad kul!

Kram Kia

Petra / Popetotrora sa...

Ja, såna där gamla skolplanscher är verklgien fina! Jag när ett litet hopp om att jag ska springa på en på loppis nån gång, men än har det inte hänt.

Marie sa...

Grattis till husköpet, vad roligt!!!

Kram Marie

Gabriella sa...

Underbar skolplansch!=)

Om Ett Hus sa...

Åh vilken fin! Jag tycker också väldigt mycket om skolplanscher de är så fina! :)