söndag 28 april 2013

Borta bra men hemma bäst [Inspirationsfabriken]











































Vykorten från Ylva Skarp finns i min butik!

Oj vad jag är trött.. April och maj är hektiska hos oss, mycket ärenden och möten, kalas och andra åtaganden. Ni vet, bland annat sådana där måstegöra som bara behövs ta itu med innan vi flyttar.. Tur att april nästan är slut och att det finns nåt så fiffigt som sovmornar emellanåt!

Längtar efter juni då det lugnar ned sig men då vankas det packning av allt till nya huset (fast jag har faktiskt redan börjat så smått!). Men då är jag i alla fall på hemmaplan, jag är en riktig hemmagris! Och så stämmer det så innerligt väl det där välkända ordspråket - borta bra men hemma bäst!

 Mia


3 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Som vanligt så visar du så fina bilder! :)

Photo by Maria sa...

ja lite hektiskt är april och maj för många, så även hos mig.. Men tur att det lugnar sig så småningom =)

Er fotovägg är så himla fin..

Kram Mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Hihi, jag älskar att komma bort (oftast) men efter en kort tid så längtar jag ALLTID hem. Konstigt det där men är man trygg hemma så är det nog svårt att trivas någon annanstans en längre tid.

Kram Teres