torsdag 25 april 2013

April moodboard




Tack tack för fina kommentarer till förra inlägget! Inser att jag nog uttryckt mig lite mystiskt igen, nej, jag har ingen bulle i ugnen utan syftade mer på kommande tider! :-)

Det är dags för aprils moodboard för Inspirationsfabriken och eftersom jag är urkass på att klippa och klista ihop snygga moodboards väljer jag kort och gott en bild som symboliserar mitt april. Ironiskt nog (för att vi haft ett rätt dassigt väder senaste dagarna) på min vackra rosenmandel som inte valt att blomma än men börjar fyllas med stora knoppar.

Men jo, det är så här jag känner mig inombords just nu. I renoveringstankar, i längtan efter vårt hus som blir vårt på riktigt i juli och i lyckan över att äntligen funnit vårt alldeles egna bo. Jag tror och hoppas att det kommer bli såsom på bilden - alldeles alldeles underbart!

 Mia

5 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Åh, vilken underbar bild! Tänk...snart ser det ut så där igen. :)

Anonym sa...

Ska bli så roligt att följa dig framöver.....

Valentina sa...

pink flowering almond, very gently,
hello,

Johanna / Fru form o fix sa...

Tänk att det inte är så långt kvar tills det ser ut så där! Jag såg idag att syrenen har små knoppar, underbart!

anettan sa...

vackert, vilken härlig känsla. ha en fin fredag. Kram Anette