torsdag 21 mars 2013

Påskigt [Inspirationsfabriken - Torsdagsbilden]




Påsk? Nästa vecka? Ojdå, oops, tiden går visst lite fortare än jag räknat med. Dags att börja tänka på pyntet kanske? Och  maten, herregud maten, det bästa av allt!

Så mycket gult blir det som vanligt inte hemma hos oss. På sin höjd lite påskliljor, jo banne mig ska jag nog köpa gula sådana i år. Lite gult får det nog också bli inne hos Filippa men inser att vi nog inte har så värst mycket gult eller påskigt alls. Nån som har tips på snyggt påskpynt?

Jag bjuder denna dag på en bild sedan tidigare, vaktelägg i hjärtskålar, min påskfavorit varje år så den kör jag med i år också!

♥ Mia

6 kommentarer:

Anna/Rackarungar sa...

Jättefint och förhoppningsvis får du lite smarta tips på pynt idag i Fabriken.
Håller med, maten är det bästa med påsk.

lallbacken sa...

Hej Mia. Håller också med, maten är god. Och inte förglömma, goooodiset ;)
/mia

anettan sa...

Jätte fint, jag har inte heller så mycket pynt och gult men en påsklilja kan ju vara fint. Kram Anette

Johanna / Fru form o fix sa...

Fint och enkelt!!

vår prägel sa...

Fint!

Sandra | Inspirera Mera sa...

Så fint med vaktelägg! Var kan man få tag på sådana?