torsdag 28 mars 2013

Mars moodboard [Torsdagstema]











































Inspirationsfabrikens torsdagstema är moodboard för mars månad. Och jag vet inte riktigt om jag har nån mood för mars överhuvudtaget. Det är lite.. stiltje.. typ.. här hemma på inredningsfronten och jag vet inte ens vad jag ska stoppa i krukorna i fönstren. Mina pelargoner gillar mig inte och dör ifrån mig en efter en, bara Filippas lever fortfarande, i ett norrfönster ironiskt nog.

Men - eftersom mars innehåller påsk - så blir det påsk i krukorna och softa färger (som vanligt) även denna månad. Fast det är ju det jag trivs med allra mest också. Softa färger alltså. Och gärna grönt i krukorna! Om än lite väl gröna påskliljor än så länge. Det är ju meningen att de ska vara gula såhär års. Så jag säger bara vääääx påskliljor, väääx - så ni hinner stoltsera med gula blommor medan det är påsk!

Glad skärtorsdag på er förresten!

♥ Mia

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
mammaxtre sa...

Det där med könslan av mood i mars månad är inte helt enkelt. Kallt som sjutton men längtan av vår.

Ha det gott

Hemma på Sjuan sa...

Härlig bild! Näe mars månad blev ju inte riktigt som den brukar...
Ha en härlig påsk, kram Suss