måndag 18 mars 2013

Lyxiga badrum






































Bild med tillstånd från Sköna hem.

Om pengar fanns i överflöd skulle jag unna mig ett lyxigt badrum i mitt kommande hus. Fast det finns det ju inte, pengar i överflöd alltså. Jag vet att det kommer bli enkelt i egen eventuell renovering, inte bara för pengarnas skull utan även  för att jag vet att jag lätt tröttnar på mönster och de där speciella lösningarna som säkert kostar skjortan. Då lägger jag hellre pengar på lite dyrare detaljer, sånt som inte kostar skjortan men som ändå gör slutresultatet lite lyxigt. Nu skriver jag precis som vi håller på att renovera vilket vi inte gör, vi bor ju fortfarande kvar i vår hyrestrea tyvärr.. Jag hoppas på att få visa er vad jag menar så småningom!

Men - om jag skulle ta mig råd och tid så skulle det gärna få se ut såhär. Vackert svartvitt golv, otroligt snygga handfat och enkla väggar även om jag hellre valt vitt kakel. Textilier från Himla och rackarns så snygga fönster. Och spegeldörr förstås, vem gillar inte spegeldörrar?

♥ Mia


1 kommentar:

ullie sa...

underbar bild

ha en bra fortsatt vecka