söndag 17 mars 2013

Leksaksfynd på loppis [Söndagsbilden]












































Älskar att gå på loppis och kika efter lite fynd! Sist hittade jag bland annat detta, en söt liten vagga och karusell till Filippa. Båda i trä så jag gissar att de är lite äldre, av utseendet att döma verkar det så. Sånt gillar jag stort, gammalt i trä som kan återanvändas till fler småttingar!

Filippa älskar karusellen och vaggan har hon lyckats få ner både Emil, Ida och den lilla kaninen i. Tja, finns det hjärterum så finns det förstås stjärterum!

♥ Mia

3 kommentarer:

vår prägel sa...

Å så fina och vad jag blir sugen att gå på loppis! Så kul med gamla leksaker vi har en massa kvar sedan min mamma va liten på 40- talet, kvalitén va lite bättre för kan man ju säja.
Kram / Sabina

Hanna sa...

söta bilder.
Ha en fin söndagseftermiddag.
kram
Hanna

Petra / Popetotrora sa...

Men gud så sött! Karusellen är ljuvlig. :)
Det var så himla länge sen jag lyckades fynda på loppis så jag har nästan tappat sugen. Men jag sk anog göra ett nytt försök på favoritloppisen i veckan. Skam den som ger sig. :)