fredag 22 mars 2013

God Morgon!











































Jag fick äran att testa två nya sorters juicer från God Morgon - God Morgon Inspiration Strawberry och God Morgon Super C. Jag älskar riktiga juicer, ni vet - där man känner fruktkött och helst inte innehåller extra tillsatt socker eftersom jag försöker gå ner i vikt.

Strawberry ger smak av söta jordgubbar syrliga svarta vinbär som möter den mustiga doften av solmogna äpplen. Mmmums, en smak av sommar om ni frågar mig, mycket god och en juice jag gärna köper igen! Super C var också god och ger dig mer än dubbelt så mycket c-vitamin som vanlig apelsinjuice i form av apelsin och acerola. Inte heller den innehåller tillsatt socker.

Jag gillar att lyxa till det på helgerna (vardagarna blir det bara te) så jag kommer nog absolut köpa God Morgon-juicerna igen!

♥ Mia


3 kommentarer:

lallbacken sa...

Hej Mia. Den juicen ska jag kolla efter. Tack för tipset. Trevlig helg ;)
/mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Mmm, här är en juiceälskare med. Men nu har jag precis övergått från de med fruktkött till utan faktiskt. Lessnade väl på de tjockare juicerna till sommaren kanske:))

Kram Teres

anettan sa...

Ett plus att det inte innehåller tillsatt socker även om det blir en hel del fruktsocker ändå....Kram Anette