torsdag 7 mars 2013

Att plocka in våren [Inspirationsfabriken]



















































































Skönaste tiden är nu. Sägs det. För egen del älskar jag djup snö och hög, klar, kall luft som gör att du blir rosenröd om kinden av kylan. Tyvärr inte så vanligt förekommande här nere i Göteborg. Men när den väl gör det så. Måste ju dock erkänna att det är vackert ute nu när det börjar titta upp lite rart i rabatten.

Favoriten, hmmm, snödroppe kanske? Vilken är din?

 Mia

6 kommentarer:

Catarina Alexandersson sa...

Vackra bilder! Idag lyser solen i Götet, så härligt!

Yes jag bor i Torslanda ;)

Kram och ha en toppendag =))
Catta

hemma hos lilla mej sa...

Vackra och underbara bilder.Idag skiner solen och det är ju bara så underbart.Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

Jennifer sa...

Jag gillar verkligen känslan du förmedlar på din blogg. Ljust och härligt precis som våren =)
Ha en fin kväll
/Jennifer

Jennifer sa...

Jag gillar verkligen känslan du förmedlar på din blogg. Ljust och härligt precis som våren =)
Ha en fin kväll
/Jennifer

anettan sa...

Så härliga bilder. Kram Anette

Gabriella sa...

Åh vilka härliga bilder! Det påminner mig om att jag ska köpa lite lökväxter i helgen=)
Kram