torsdagen den 21:e februari 2013

This is me (us) [Inspirationsfabriken]








































Denna torsdag vill Inspirationsfabriken veta vem jag är. Och det undrar jag också ibland, just nu är jag denna tjej, busande med min dotter om dagarna när jag inte packar paket, packar upp leveranser, mailar och jobbar på annat sätt med butiken emellan varven förstås!

(Sorry att jag är dålig på att titta tillbaka till er för tillfället, har mycket i huvet just nu men ska ta tag i det alldeles strax, jag lovar!)

♥ Mia

6 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

sweet and funny pics! :)

Photo by Maria sa...

Fina ni är =)
Busa med barnen skall man absolut prioritera =)

Kram Mia

Johanna Stålros sa...

Busig och sprallig- me like;) Kram

Johanna / Fru form o fix sa...

Mysiga bilder!

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Så fina ni är! :)

Ett hem på landet sa...

Vilka härliga, busiga bilder!
Kram Anna