lördag 2 februari 2013

Kalasförberedelser och semester











































Makens dryga två semesterveckor har startat - som jag längtat! - efter att ha jobbat järnet senaste tiden och vi varit mycket ensamma jag och Filippa. Men nu så! Fast butiken har öppet som vanligt!

Här är det full rulle idag! Jag studsade iväg på stans mest eftertraktade loppis vilket syntes på trafiken dit, hem och parkeringen, puh men åå vad skoj med loppis, det var länge sedan sist! Just på detta loppis alltså. Nu har vi fått ett bra även i Amhult som jag besöker mer än gärna.

Så förbereds det till kalas - min lilla snutta fyller 2 år på måndag och vi har ett minikalas imorgon. Efter de senaste stora kalasen på två halvjämna födelsedagar, ettårskalas och dop ska det faktiskt bli väldigt skönt med ett mini. Och mysigt! Så fyndade jag nåt urfint till Filippa på loppiset imorse, men mer om det en annan dag!

♥ Mia

4 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Fina minikalas ser det ut som!

Hanna sa...

Ha en fortsatt fin kväll.
kram
HAnna

Anonym sa...

Hej, Förlåt en dum fråga men vilken loppis menar du då?
Vänligen, Chris

Photo by Maria sa...

Härligt att få ha maken hemma i dryga två veckor =) Och härligt för Filippa att få umgås mycket med sin pappa..

Mysigt med loppisar, det var allt för längesedan jag var på en bra loppis..
Spännande med vad du köpt till Filippa..

Kram Mia