lördag 23 februari 2013

Ernstosofi











































Tips till er som liksom jag inte ännu hade fixat kalender, egentligen hade jag tänkt nöja mig med googlekalendern på nätet som jag och maken delar på men tycker det är rätt trevligt med en pappers också. Särskilt för födelsedagar och andra bemärkelsedagar som jag helst vill kunna se överskådligt på ett enkelt sätt och slippa sätta på datorn.

Jag har sneglat lite på Ernsts snygga kalender men tänkt att näää, det får räcka med google. Fram tills att Ica Maxi satte ned den till 49 pix, då kunde jag inte låta bli! Så det får bli mitt tips för dagen, rea är väl aldrig fel eller hur?

Ni missar väl inte slutspurten förresten på Ellis rea - halva reapriset februari ut!

♥ Mia

2 kommentarer:

Hanna sa...

Rea är bäst.
Hoppas att du har en fin lördag!
Kram
Hanna

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.