torsdag 7 februari 2013

Återbruk [Inspirationsfabriken]












































I Fabriken denna torsdag är temat Återbruk. Och vad det betyder för mig är till stor del det jag funnit på loppis och nåt som någon en gång ratat är som nytt för mig. Billigt och bra helt enkelt!

Kvällen före julafton då jag väl egentligen inte hade tid att sitta vid datorn men gjorde det några minuter ändå just för fyndfaktorns skull, fyndade jag en skolplansch på Tradera till Filippas rum.

F - som i Filippa!

 Mia

8 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Vad fin den var! Skulle gärna ha mera sånt på väggarna, men tycker att vi har så lite väggutrymme..

MammaElva sa...

Åh, såå fint!

Ett hem på landet sa...

Vilken jättefin skolplansch!
Visst sålde ni nytryck av gamla skolplanscher i er butik? Finns de kvar?

Kram Anna

Johanna Retrolover sa...

Åh så fint! Har börjat följa dig på Bloglovin nu, är så glad för all inspo!

lallbacken sa...

Hej Mia. Vad kul att jag hittade hit! Här blir det till att kika runt och ta sig tid :) Lika så i din butik ;)
/mia

Johanna / Fru form o fix sa...

Fint fynd!

Beas sa...

Så fiiint och så otroligt roligt att du fick en liten Filippa som kan få njuta av allt din omtänksamma pyssel.

Kram Bea

Om Ett Hus sa...

Åh jag tycker de där gamla skolplanscherna är så himla fina! :)Jätte fin tapet föresten! Vad heter den? /Susanné