måndag 7 januari 2013

The Killing, Inkognito, Farmen och Sveriges Mästerkock





























 Bilder med tillstånd från TV4.
The Killing foto 20th Century Fox/TV4.
Sveriges mästerkock foto: Daniel Ohlsson/TV4.
Inkognito foto TV4.
Sveriges mästerkock och Farmen foto: Daniel Ohlsson/TV4.

Ikväll verkar seriestarterna så smått sätta igång. Farmen återuppstår, ni minns väl att den gick på TV4 för några år sedan med ett gäng entusiaster som kämpar för att överleva utan dagens moderniteter på en isolerad gård? Sveriges mästerkock behöver knappast presenteras längre men jag har faktiskt aldrig sett programmet men ska ge det en chans i år.

Inkognito och The Killing är två bra serier tror jag. Den förstnämnda som advokatserie med Per Morberg i huvudrollen och den andra som amerikansk serie med vår svenske Joel Kinnaman bland rollerna. Alltsammans ikväll i TV4!

♥ Mia

3 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Mästerkockarna ska jag se, jag brukar ha svårt att hänga med i serier så det blir nog inte nån av de andra tyvärr.

Lantligt i smultronbacken sa...

Här har du en till som sitter bänkad. I pauserna kör jag datorn:) Men The Killing har jag helt missat, får bli inspelningsknappen för vår del, lite sent.
Men Sveriges Mästerkock är ju kanoners, har du verkligen missat det. Superbra. Då kommer du gilla det, men det är bättre om några program när uttagningen är gjord.

Kram Teres

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Tittar alltid på play och just nu sitter jag med mästerkocken på medan jag kollar in lite bloggar. Hoppas på ett bra gäng kockar i år!