torsdag 31 januari 2013

Moodboard [Inspirationsfabriken]











































Inspirationsfabrikens torsdagstema är denna vecka moodboard. Det är inte min starka sida, många gör grymt fina kollage och stylings medan jag tittar, säger ååå och ojoj vad snyggt men själv inte riktigt vet vad jag ska knåpa ihop.

Så jag väljer att inte göra det alls. Sätta ihop alltså. En enda bild får representera min stämning just nu. En bild som togs häromdagen till butiken som jag för en gångs skull blev nöjd med. Vilket verkligen inte är ofta (höga krav på mig själv och letar fel). Älskar ljuset som strömmar in, pastellerna gör mig glad i hjärtat, det blåvita mönstret får mig att tänka på mitt kommande kök och saften - mja, saft ska jag ju inte dricka - det var ju det där med socker och tänka på vikten.. Och så de fådda blommorna, en underbar bukett - vem blir inte glad av blommor?

Ett nalkande nytt år med endast 31 dagar på nacken. Där vi går i hoppet just nu i husförälskelse och hoppas att just detta hus blir vårt. Och där har ni stämningen i mitt moodboard för januari (och kanske februari också)!

♥ Mia

10 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix sa...

Verkligen härligt ljus! Och fina färger att bli glad av. Ha en bra dag!

Nilla sa...

Vilken underbar bukett!

Annas skattkammare sa...

Ljuvliga färger! Precis de jag gillar just nu. Beställde ju duken av dig för ett tag sen och den kommer bli superfin till våren!
Kram Anna

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Vilken underbar bukett! MAn behöver verkligen färgerna nu!!

Petra / Popetotrora sa...

Vilken bukett... det känns nästan som sommar när man ser den. Härligt!

Hanna sa...

Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Anna sa...

Vilken fin moodboard du gjort! Tycker verkligen du lyckats fånga härliga januari på ett kreativt sätt!

Ha en skön avlsutning på veckan!

Sanna sa...


Hej,

Ni har väl inte missat Mammamingel 2013? För andra året i rad kör vi vårt populära event som denna gång äger rum den 25 maj på Elite Grand Hotel som ligger i centrala Norrköping. Eventet pågår i mellan 15:00-22:00.

Dagsbiljett inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag och fika (alkohol) 602: -
Dagbiljett inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag och fika (alkoholfri) 587: -

Enkelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkohol) 1292: -
Enkelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkoholfri) 1277: -

Dubbelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkohol) 1247 kr
Dubbelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkoholfri) 1232 kr

I alla priser ingår även spännande utlottningar, maffig goodiebag och chans till att träffa alla våra fina utställare.

Bokning sker via mammamingel@outlook.com senast den 2 maj 2013!

OBS – Bokningen är bindande och återbetalas ej.

Hoppas vi ses där!

Hälsningar,
Arrangörerna bakom Mammamingel 2013
https://www.facebook.com/#!/mammamingel2012?fref=ts

Gabriella sa...

Vilken härlig bild! Så vårig, man blir glad av den=)
Kram

Renée sa...

Vilken härlig bukett! Så fin kombination, ska jag komma ihåg!:)