lördag 12 januari 2013

Grönt (och vitt) är skönt












































I väntan på att nedklippta pelargoner ska repa sig (hoppas jag inte tagit livet av dem) och medan andra köper frasiga tulpaner går jag mot strömmen och tar in lite grönt för att fortsätta fira vinter i barnslig förtjusning över att snön kom tillbaka.

I enkel korg fyndad på loppis för några futtiga kronor som jag (ähum, hrrm, pappa menar jag visst, tack tack!) sett till fått några penselstråk på sig med vit färg. Vad annars?

♥ Mia
 

4 kommentarer:

Anna sa...

Snyggt i all sin enkelhet!

Cattis sa...

Fint tycker jag!
Det är även en fin lampfot och skärm du har... Jag letar efter enkla "rostfria" lampfötter men jag hittar inga som jag gillar, så jag fortsätter leta!

Trevlig helg!
Kjamis Cattis

Gabriella sa...

Jodå, man får ju faktiskt inte glömma de fina stunderna=)

Grönt och vitt är en härlig kombo!
Underbara träleksaker där nedan, så charmigt!
Kram

dianasdrömmar sa...

Stilrent och snyggt stor kram Diana