tisdagen den 1:e januari 2013

God fortsättning!











































Första dagen på det nya året bjuder på solsken, härligt!

Medan andra kanske var ute och slog klackarna i taket firade vår lilla familj in nyåret på hemmaplan i hemmets lugna vrå. Underskattat helt klart tycker jag!

Alkoholfritt till mig. Sedan gallstensoperationen verkar jag inte tåla något, inte än i alla fall. Vi dricker aldrig båda två (och med måtta) när vi är ensamma med Filippa hursomhelst så den lotten kommer nog falla på mig fortsättningsvis men det gör mig inget faktiskt. Hummer från pappa, tack! Och så lite sött i soffan framför en film som kanske kunde varit lite bättre. Men det gjorde inget det heller!

God fortsättning, nu gäller det att lära sig skriva 2013 istället!

♥ Mia

9 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Vi firade också själva o det gillar jag. Lugnt o kravlöst.
Lycka till med husvisningen.
Kram Marie

Cattis sa...

Låter som en mysig nyår...
Min nyår bestod av att äta gott, dricka gott och sällskapsspel med min väns familj...lugnt och skönt!

Önskar dig en god fortsättning!
Kjamis Cattis

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en mysig nyårsafton.Önskar dej en fin nyårsdag.Kramar Rita ♥

Photo by Maria sa...

Nu verkar ha haft en skön Nyårsafton =)
Fast någon sol har vi inte sett till här nere, grått trist och regn, så en riktig slappedag..

Kram Mia

Vit Jul sa...

Vill önska dig en god fortsättning på det nya året.
Kram Malin

Livet är Underbart sa...

Gott Nytt År! Ser fram emot att titta in hos dig även 2013 <3 Kram Jenny

Johanna / Fru form o fix sa...

God fortsättning! Vi firade också enkelt, med en familj till, mysigt!

Annas skattkammare sa...

Gott nytt år!!
Vi firade med goda vänner, trerätters, vin och mycket skratt!
Kram Anna

Gabriella sa...

Det som en härlig och mysig kväll! Önskar dig en fin start på det nya året=)
Kram