måndag 21 januari 2013

Drömmar



















Bilder med tillstånd från Sköna hem

Tänk vad tiderna förändras allt efter man blir äldre.. Jag flyttade till Göteborg för snart 16 år sedan delvis för att jag var trött på småstaden och att alla känner alla men nu är det det jag längtar efter.. Livet på landet! Ett vackert hus med lagom stor trädgård, en gårdsbutik, make och barn, god (eller i alla fall så vi klarar oss bra) ekonomi och god hälsa (samt en större vinst på triss). Där har ni mina drömmar i en mening. Och hade jag läst det för 16 år sedan hade jag tyckt det var urtråkigt. Förutom trissvinsten då.

Jo, tiderna förändras.. Huset på bilden är ju bara att drömma om! Vad drömmer ni om?

♥ Mia

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det där känns igen.
-97 lämnade jag ö-livet där jag är uppväxt var så trött på det och nu är det min högsta önskan.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

blockethuset sa...

Vackert...