fredagen den 18:e januari 2013

Den lilla arbetshörnan











































Bild med tillstånd från Alvhem mäkleri

Jag kan ibland sakna en arbetshörna i lugn och ro, en alldeles egen med ett gammalt vackert skrivbord och en fin, bekväm stol. Smart är det ju att utnyttja utrymme som inte används, en hörna någonstans eller en stor möblerbar hall.

Visst är det en vacker arbetshörna på bilden! Älskar skrivbordet medan stolen kanske jag hade bytt ut mot en i samma stil som skrivbordet. Två möbler och vips, så har du ett alldeles eget arbetsrum. Svårare än så behöver det faktiskt inte bli!

♥ Mia

5 kommentarer:

Aquilejans sa...

Väldigt fin hörna, både ljus och harmonisk!
M v h Malena

Johanna / Fru form o fix sa...

Det är nog inte att hitta rätt möbler som är det svåraste, utan att få en alldeles egen ostörd hörna ;-) iallafall hos oss. Trevlig helg!

Mina drömmars hus sa...

Håller med, så fint, men stolen skulle nog jag också byta ut. Jag är lycklig nog att ha min egna lilla hörna.
Ha en skön helg
kram
AC

Photo by Maria sa...

Åh vilket snyggt skrivbord, ett sådant hade jag inte sagt nej till =)
En arbetshörna drömmer jag om, en dag blir det verklighet men lär dröja lite...

Kram Mia

Malin ~ inredning och annat sa...

Åh va mysig hörna! Härligt ljust och enkelt, kan vara skönt när man ska koncentrera sig och göra viktiga saker :)