måndag 17 december 2012

TV-tips






































































































































Bilder med tillstånd från TV4. Översta bilden foto TV4.
Näst längst upp foto Leonor Tapia/TV4. Mellersta bilden foto Fremantle/TV4.
Nedre bilden Fredrik Ottosson/TV4.


Ni missar väl inte de underbara mat- och bakprogrammen i 4:an/7:an som börjar nu? Igår började Ernsts jul och Jamies julprogram och ikväll bakar Leila igen. Förvisso är både Leilas och Jamies program repriser från förra året men det gör mig inget, jag ser dem gärna igen!

Dessutom börjar säsong två av Morden i Sandhamn med bland andra Jonas Malmsjö, Alexandra Rapaport, Louise Edlind och Jakob Cedergren. En serie jag inte missar, tycker den är grymt bra!

Grattis Madde som vann setet från Nivea! Hon formulerade sig såhär;

"Jag får rätt mycket egentid om jag behöver, men ibland stjäl jag egentid genom att gå o sätta mig på toan (utan att behöva använda den) o bara läsa tidningen mama i lugn o ro en stund:) En sida i taget! hehe"

 Tack till Nivea som sponsrade denna tävling och tack till alla som tävlade!

 Mia

2 kommentarer:

Vardagstugg sa...

Kan tipsa om att Morden i sandhamn böckerna är jättebra =)

Ha en fin dag!
Annelie

Nilla Nyfiken sa...

Kollade på Mordet i Sandhamn o Ernst. Jättebra bägge. Och vad mycket fint Ernst hittade på att göra. Pyssellusten var total :-)

Kram
Pernilla