lördag 15 december 2012

Snöflingor











































Snön faller ned utanför i varmare temperaturer - måtte snön stanna kvar och det bli kallare igen - visst vill vi ha en vit jul?

Och apropå snöflingor har jag sett på flertalet bloggar och sämre vill väl inte jag vara än att också inhandla och tipsa om de jättefina juldekorationer i papper från Rusta för bara ett par tior. I gammal stil att fälla ut och hänga i ett fönster till exempel. Finns snöflingor, granar, pompoms och klockor. Ett par snöflingor, pompoms och klockor blev det för min del.

Eftersom Filippa fyller 2 år mitt i den kallaste vintermånaden tänkte jag anamma lite vitt till hennes kalas i februari. Och vad passar väl bättre då än vita pompoms? Plus lite rosa och rött förstås!

 Mia

 

3 kommentarer:

homeby caroline sa...

Å jag önskar att jag fick tag i de fina pappdekorationerna! Dom var slut på mitt närmaste Rusta. Snyft!
Mysig bild.

/Caroline

Photo by Maria sa...

Var på Rusta igår, men missade dessa.. De är ju jättefina..

Kram Mia

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad roligt att snöflingorna fått komma hem till dig med. De är så fina och jag laddade ju upp med många ja utifall någon skulle gå sönder till nästa år:))

Kram Teres